NEW IN

Igår köpte jag torrschampoo, deo, sminkborttagning, wash gel för ansiktet, ett mobilskal och en bok av John Green. Klänningen köpte jag förra veckan, från BIK BOK! 
 
Hejsan! I nuläget ligger jag på söffan efter jag har ätit lunch med pappa. Spenderade som sagt dagen med Ellen i Linköping igår, blev en hel del affärer och även mat + fika! Vi kom hem strax efter fem och hämtade alla mina grejer för att vara hos pappa denna vecka. Åt kvällsmat, duschade, handlade mat & cyklade till Ellen för att se på en film, som för övrigt va jättebra! Kom hem vid elva ungefär och pratade i telefonen på Vickan i nästan en timme innan jag somnade. 
 
Tog en liten sovmorgon till nio idag, vilket va jätteskönt och åt frukost framför ett CSI Miami avsnitt.Pappa och jag åkte till farfar för att måla om mitt bord, det blev jättebra och ska hämta det senare sen tror ja. Alldelse strax ska jag duscha & så, åker till Jonna framåt sex ungefär. Får se om jag bloggar innan jag åker, annars blir det imorgon! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0