mycket har hänt

Hejsan! Det är ett tag sen jag bloggade, nästan 2 veckor sen ... Har haft det ganska mycket under dessa veckor, speciellt med skolan faktiskt och sedan har jag varit bort och lite såna saker.
Årsfesten som var senast jag bloggade var jättebra, hade det super trevligt! Spenderade tid mycket med pappa den helgen, även Jonna & fotbollstittande! Sedan under veckan där, fredags morgon typ så gick jag upp vid tre för att åka till Åland med laget och spenderade hela helgen där, har varit en av de bästa helgerna, hade det så grymt roligt! Kom hem ganska tidigt på söndag kväll efter en dag med buss, färja och buss igen.
 
Veckan har gått ganska fort då det har varit en kort vecka, måndagen var seg och onödig kändes det som. Resten har varit helt okej, nationella har varit och har gått helt okej. Hade förra veckan som gick mycket bättre än denna vecka!
 
Valborg va igår, tycket det inte är så jättespeciellt men var i Malmslätt med ett par stycken hade det bra, kom hem framåt lunchen idag och beställde kebabtallrik, har kollat på oth och legat på sängen sen dess typ och även Jonnis har varit här med. Resten av kvällen vet jag inte vad som händer, ska kolla på oth bara och ta det lugnt, känner mig inte riktigt bra, eller har varit nerstämd under dagen. Hoppas det är borta snart! Nae, inlägget är alldelse för långt nu! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0