mår så bra

Hejsan! Va precis en vecka sen jag skrev och oj vad mycket saker jag faktiskt har fått gjort med skolan men har fortfarande en del kvar. Alla nationella är klara, mina inlämningsuppgifter är klara & en del kurser är faktiskt avslutade, så skönt. Det enda som oroar mig i nationella är att jag inte klarar av matten, men kändes bra men man ska inte säga för mycket. Har kommit igång med träningen igen efter ha varit sjuk i flera veckor, känns så jävla bra! Allt känns så bra, skolan funkar faktiskt bra, försöker inte oroa mig för mycket, har så fina vänner och ahh, allt är bara bra. Imorgon ska jag in till Linköping med Ellen & spendera tid med henne, va allt för länge sen! Lördagens planer är tjejkväll med en massa tjejer som man inte har träffat tillsammans på jättelänge, ska bli så mysig det med! Jag har väldigt mycket över enerig märker jag och ska sova snart, aa jättebra. Flumigt inlägg, hörs nångång! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0