I hate tuesdays

Hejsan! Hatar brutalt tisdagar då det är en av dom jobbigaste skoldagarna och tråkiga lektioner. Började dagen med att komma lite försent men annars har det flytit på helt okej, mitt matteprov fick jag godkänt på och slapp stressa efter skolan med buss till tåget, där jag även träffade på Jonna. När jag kom hem så bakade jag scones och åt det sedan framför OTH, öppnade ett paket & har lyssnat på musik, typ det jag har gjort sen klockan fyra. 
 
Snart kommer pappa hem och då ska vi nog fixa mat & så, ska försöka lägga mig tidigt då jag vaknade flera gånger och var orolig, vet inte riktigt för vad dock. Imorgon har jag en kort dag dessutom, har tester i skolan under förmiddagen och sen slutar jag, då blir det en sväng på stan med Tekla & sen ett gympass på papsen. Låter som en bra dag, hörs! PUSS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0