I can't wait forever

Hejsan! Skolan bestod idag av nationella fram till lunch, HLR på idrotten och historia prov, en ganska lugn dag och det gick bra på allting faktiskt. Slutade framåt halv tre och gick vänta ett tag på tåget innan jag kom hem och åt scones och hade säsong 7 av oth framför mig. Tar en pluggfri kväll faktiskt, har pluggat enormt mycket dom senaste 2 dagarna och känner för en liten paus dock mera plugg imorgon då. 
 
Ska strax ta mig en promenad med mamsen och sen resten av kvällen ska jag göra inget typ, förtjänar det ibland allt. Imorgon är det en lång dag med bara tråkiga lektioner typ och slutar dessutom tre ... Vad planerna är än så ska jag träffa Jonna på en pw och packa på kvällen. Men vi hörs senare, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0