doing nothing and I love it

från i går 
Hejsan! Helgen har passerat och jag börjar dagen imorgon med nationella, som alla andra tror ja. Fredags, så städade jag bara och packade för att åka till pappa, så kom hem till pappa strax efter fyra och vi umgicks hos farmor och hade sen filmmys, precis vad jag behövde bara. Lördags, igår så började jag dagen med en springtur och lite övningar, duschade och vid tolv tog jag tåget till Linköping och träffade Emelie, åt på Steves och gick på stan en stund innan vi gick på bio vid tre, Divergent och den var så himla grym, åhhh, fast boken är bättre och det brukar den ju vara.
Spenderade kvällen hemma med pappa & Emil, med en film & senare OTH!
 
Idag har jag spenderat dagen bara på soffan, försökt plugga men inte gått något vidare och orkar inte bry mig. Nu under kvällen har jag duschat, ätit, packat upp och nu ännu mer OTH. Har inget bättre för mig direkt, så ska sova snart. Bloggar imorgon, PUSS! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0