den tråkigaste dagen på hela veckan

Hejsan! Idag är det en sån där dag när man städar/pluggar/sova dag, förutom då jag bara har hunnit med att städa, dåligt Johanna. Denna vecka har det varit nationella och har varit iväg med klassen i Brevik från torsdag till fredag, var jättekul och skönt att bara umgås med kompisarna. När jag kom hem i fredags var jag hemma med mamsen och kollade på Let's Dance och somnade ganska så tidigt. 
 
Igår sov jag hyfsat länge, åt frukost samtidigt som jag kollade ifatt på Vampire Diaries och satt och grät ett bra tag innan det gick över, liksom vad händer? Det bara spårar och spårar. Senare vart det lite stressigt då jag 20 mintuer innan tåget skulle gå att åka till Linköping för att träffa tjejerna, blev lite fika, handla på hemmakväll och åt på Steve's innan jag tog halv nio tåget hem & kollade på ESC med Joline & familjen resten av kvällen.
 
Idag vaknade jag tidigt och spenderade tiden väldigt länge i sängen innan jag tog mig upp & åt frukost. Har hunnit att läsa, städa och laga mat under dagen, inger mera och måste sätta igång nu, verkligen. Höres senare! PUSS 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0