13e Maj

 
Hejsan! Idag har jag spenderat dagen hemma också, framåt kvällen igår fick jag halsont, förkylning och lite feber, så himla kul .. Idag mår jag iaf bättre, vilket är bra och har försökt att bara ta det lugnt idag. Har spenderat tiden mest på rummet med oth i sängen och tagit det lugnt innan jag åkte till pappa en sväng & sen pluggat hela eftermiddagen typ. 
 
Nu ska jag ta mig en dusch, eller ett bad istället och plugga igen. Har historia prov och måste fixa det, just nu känns det ganska så bra faktiskt. Resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt, ska försöka sova tidigt så jag är pigg inför imorgon, nationella imorgon ju. Ska försöka lägga in ett inlägg till sen, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0