under dessa dagar

Hejsan! Tänkte skriva att det är måndag idag men det är det ju inte, tisdag faktiskt. Har inte haft riktigt tid med att blogga, eller inte orkat heller. I söndags hade jag östgöta träning som gick skit dåligt, usch men hoppas att jag går vidare ändå. Spenderade lite tid hemma, med att duscha, packa & planera typ, vid sex tog jag tåget till Linköping för att möta upp Emelie för att sedan ta bussen till Ljungsbro till Vickan! Spenderade natten där, mycket skratt & prat, dock fick det lida när vi skulle upp vid halv sex för att fixa i ordning oss & samlas på skolan vid sju för att åka till Uppsala för skolSM! Tyvärr blev det en förlust men kämpade på bra med tanken på att dom hade spelare från högsta ligan med, kom hem framåt sju på kvällen & fick slänga i mig maten för att åka på träning sen.
 
Idag tog jag en liiiiten sovmorgon & åt bara frukost & tog på mig kläder, orkade inte sminka mig & det var faktiskt väldigt skönt att gå sminkfri ändå. Idag kom jag hem vid fyra & har ätit, snapchatat & legat på sängen bara, perfekt eftersom jag är riktigt sliten & sjukligt trött efter hela helgen & igår. 
 
Just nu håller jag på att koka ägg, har ingen aning om vad jag vill äta men överväger att det blir youghurt med hallon & banan & knäckemacka med ägg på, mmmm. Imorgon har jag bara innebandy & idrott, så himla skönt men slutar dock som vanligt vid tre tror jag. Nej nu blev det ett långt inlägg, lovar att bjuda på en typical blog bild på maten. HERRÅ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0