studiedag

 
Godmorgon! Lovar att jag ska blogga men det händer inte, är inte bra på att lova saker. Men hela helgen var det innebandy, 3 matcher och alla förluster, ganska så segt och jobbigt. En av matcherna spelades i Nykvarn med Östgötalaget, så hela söndagen var borta där. Är lite halvskadad med låret med det är bättre, så ska träna ordenligt idag inför matchen i helgen, sista matcherna i båda serierna också. 
 
Annars under de senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt mycket bara, varit hos doktorn & har inte haft så mycket plugg. Har inget planerat alls idag, tror att mamma & jag ska rensa lite bland grejer & så, kan behövas dock inte så roligt. Det positiva idag är att jag ska träffa Ellen, det är min enda planer & det är framåt eftermiddagen. Kanske spela lite Sims & kolla på nån serie, något sånt. NU NÄR VI TALAR OM SERIER, har nån sett senaste avsnittet av Pretty Little Liars än? Helt jävla crazy & tårarna bara rann, måste nu vänta tills Juni till nästa säsong, åhhhhh. Teen Wolf då - massa tårar också, åhhh. Tror jag har gråtit ut en liter tårar på 12 timmar, bra jobbat Johanna. Nae, nog pratat om det. HÖRS LATER! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0