söndagmorgon och veckan som har varit

Godmorgon! Bloggen har stått tomt här då under veckan har jag bara skrivit på min rapport som lämnades in i fredags kväll, så skönt att det är klart. Annars har veckan varit helt okej, varit lite halv sjuk, eller känt mig det. Har inte tränat mera än i skolan, pluggat & åt med laget i måndags, i fredags efter skolan tog jag & Emelie bussen till stan för att möta upp Jonna & Jossan, blev mat på Subway & Frozen Yoghurt, super mysigt & trevligt! Hade träning på kvällen, kom hem & skrev klart på rapporten innan jag lämnade in den & somnade. 
 
Igår, då var det Innebandy turnering uppe i hallen, det var roligt & dessutom få spela i blandade lag med. Framåt eftermiddagen/kvällen hade jag träning igen, kom hem efter sju, åt, duschade & låg på soffan hela kvällen. 
 
Idag är inte plugghumöret på topp alls, det är super fint väder ute & jag måste få klart min inlämningsuppgift i samhällskunskapen idag eller imorgon senast. Försöker även planera min vecka lite & har precis skrivit i pappret för sommarjobbet. Ska börja nu, ska träffa Jonna & hinna städa med idag. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0