lördag morgon

 
Godmorgon! En av de värsta sakerna som finns att vakna till är att det är alldelse för varmt och att det är så sjukt ljust i rummet, hatar det. Så vaknade redan innan åtta och var klarvaken, spenderade tiden i sängen med att spela spel till nio då jag åt frukost. Ska nu spendera tiden med att plugga, har en del att göra under denna vecka och till nästa vecka som måste fixas. 
 
Gårdagen blev att bara vara hemma istället men det var skönt det med faktiskt. Åt god middag, kollade på både let's dance och hockeyn, jag somnade i pappas säng vid tio till elva innan jag tog mig till min säng för att sova. 
 
Efter allt detta plugg ska jag äta & sen åker vi till Linköping för att Östgöta träning! Kvällen spenderas med Ellen, hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0