cozy night

Godkväll! Blir inga bilder tyvärr på spegeln & det, vart för mörkt då jag var hemma hos mamma & lite med, men imorgon ska jag försöka ta lite snabba bilder, annars torsdag, haha. Sen jag kom hem har jag tagit det lugnt, ätit, kollat på TWD & nu sitter jag framför tv:n med innebandy på. Ska ta en dusch efteråt & sen lägga mig, ska upp tidigt men börjar halv nio så kan ta det lite senare tåget ändå, så himla skönt. Onsdagar är en av de bättre dagarna då vi har innebandy + gym på förmiddagen, lunch, idrott & historia, ganska så skönt. Efter skolan så ska jag hem & sen ska jag träffa Ellen, åh det var så länge sen & är så glad över att få träffa henne igen! Vi hörs imorgon, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0