20e Mars 2014

för ett par veckr sen ...

Hejsan! Har precis ätit kvällsmat, så ligger helt proppmätt på sängen & kollar på tv:n. Dagen har gått ganska så fort, hade ett matteprov som gick helt okej så hann med halv tre tåget. Efter jag kom hem så åt jag & skulle gå på en promenad med Jonna, hann en bit innan hon bestämde sig för att springa, helt galen. Så tog ett bad direkt när jag kom hem typ. Ska nu börja packa lite, ska hem till pappa imorgon igen så ska hem hit emellan och senare på kvällen ska jag nog träffa Rebecca en sväng! Trevligt trevligt, var ett tag sen!
 
Helgens planer är att för det mesta spela innebandy, östgöta träning på lördag eftermiddag & 2 matcher på söndag. Lördag kväll ska jag vara med Ellen & innan det blir det nog mys middag med pappa & dom. Blir en väldigt bra helt tror ja, hörs under helgens gång! KRAM! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0