tonight

kvällsmaten, potatisklyftor, morötter och champinjoner och kött såklart, till de vitlössås med lite sallad. 

Hejsan! Hjälpte mamma med kvällsmaten, spenderade även lite tid vid tv:n med fotbollen och skulle se på film, som tyvärr inte funkade .. Surt. Så inväntar just nu fotbollen men övervägar starkt att gå och lägga mig istället. Planerna imorgon är klara och även för lördagen med. Imorgon ska jag först packa för att vara hos pappa och sen vid fyra åker jag in med Ellen till Mjölby för att kolla på bio med Kajsa, Lovisa, Linn och Patricia, blir en mysig kväll! 
På lördag åker jag till Linköping för att träffa Tekla, va jättelänge sen vi sågs, kommer även sova där! Blir en jättebra helg, så ska försöka ta en del bilder som jag lägga upp här! 
Bloggar imorgon, innan jag åker & så! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0