sommarlov

babes <333333333
 
Hejsan! Va över en vecka sen jag blogga men fokuserade helt & hållet på skolan bara, och allt blev helt klart innan vi fick sommarlov på torsdag. Så himla skönt med lovet och firade in det med ett par tjejer och killar på Varamon, en väldigt lyckad kväll! Dagen efter kollade jag på lite studenter, åkte hem & lagade mat + bakade & träffade mina kusiner och nyfödda kusin på 2 månader, så mysigt! Senare åkte jag hem till pappa, spenderar denna vecka här nu ju! 
 
Igår spenderade jag tiden först på en buss upp till Stockholm, där jag, Jossan, Hanna & Lisa skulle kolla på One Direction i Friends! De va så helt jävla amazing, sjöng, skrattade & skrek såklart! Chocken lämnade inte förrän nu på eftermiddagen, haha asså. 
Idag har jag spenderat tid i en hall med innebandy med 4 timmars sömn, beep och mycket innebandy såklart. Duschade när jag kom hem & sen kom det lite gäster, fyller år imorgon & firade mig idag istället. 
 
Nu ligger jag på soffan & kollar på fotboll, ska alldelse strax sova dock, är så himla trött. Så imorgon fyller jag 17 år, inget speciellt direkt, varför inte fylla 18 direkt? Ska äta lunch hos mamma, få presenter där & sen fixa inför kvällen när mina tjejer kommer till mig. Hoppas på en himla bra kväll! Ska redan visa vad jag har fått av min pappa i present, hörs! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0