långhelg

Hejsan! Dom senaste 2 dagarna har varit lite fullt upp. Pluggat, skolan, gymmat, varit på stan & slappat på sängen med CSI! Gjorde det nästsista provet igår och det gick bra, hoppas på godkänt iaf! Har sista provet nästa vecka, så är allting klart! Gymmade i tisdags & träningsvärken sitter i fortfarande, skönt att komma igång igen! 
 
I dag tog jag sovmorgon till nio, åt frukost, pratade i telefonen med Emelie & gjorde ett ärende med mamma. Gjorde mat till mig & Emil, sedan dess har jag legat på våran nya soffgrupp på balkongen! Ska nu äta något & sen blir det friösren vid kvart över fem. Resten av kvällen ska bestå av pizza med familjen & filmtittande gissar jag på. Hörs senare, PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0