Birthday gifts

Från mamma: 
En väska från HM, som jag själv valde att jag ville ha. Såååå nöjd!
2 Victoria Secrets Body Mists och en borste fick jag också. Båda VS misterna luktar så himla gott och fräscht. Alla 3 saker komma användas flitigt. 
 
Mina friendos: 
2 böcker fick jag från Joline & Stina, även body lotionen också. Insurgent fick jag  av Jonna, verkar som dom vet precis vad jag vill ha ;) Ett par örhängen från snö of sweden från Josefin, super fina! Ett presenkort av Ellen & Rebecca så jag kan köpa mitt armband jag vill ha. Av Emelie, Vickan & Tekla fick jag en video dom hade gjort, så rolig! Kommer få något senare sen med sa dom, spännande ;) 
 

Av min bror och Hannah fick jag pengar, till armbandet. Jossen & dom fick jag presenkort & sen fick jag pengar av farmor & farfar! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0