allt blir bättre och bättre

Hello amigos! Nu har jag tillslut satt mig vid en dator, har inte rört den sen i fredags, soo much för att vara mig. Sov hos Tekla i helgen som sagt, blev shopping, fotbollstittande, mycket skratt, fotografering & även bio med henne, Hilda & Vickan, super bra helg! Kommer visa bilder på vad jag har handlat och bilderna vi tog senare sen. 
Idag började jag dagen med att kolla på ett CSI avsnitt samtidigt som jag åt frukost, vilket va ungefär vid 10 skulle jag tro. Tog även ett besök till biblioteket, kom hem med 2 böcker & åt lunch, Ellen kom en stund med innan jag åkte iväg till Mjölby för träning! Vilket gick så enormt bra, är nöjd över det jag gjorde trots att jag var helt slut innan det ens va slut, haha. 2 pass till den här veckan har jag, så himla kul & nöjd över presenten jag fick! 
Kvällen har spenderas med CSI, mat & en dusch. Ska snart lägga mig, ska städa & så imorgon tänkte jag. Så vi hörs imorogn! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0