3e Juni - i skolan

Hejsan! Efter skolan igår var det fyllt med plugg, var hos farfar & åt, plugg & duscha innan jag la mig, så orken att blogga va sådär. Men skolan gick snabbt igår, hade bara en lektion efter lunch & hade tid att fixa rester typ. Så gjorde färdigt lite grejer & fick reda på NP i matte, vilket jag fick godkänt i & är så jävla glad över det, efter det åkte jag hem. 
 
Nu sitter jag på lektionen där vi har ännu mer rester, gjorde precis ett prov & en inlämning klart. Så alldelse strax är det lunch & slutar nog tidigare med, en tur på stan med Tekla & sen hem för plugg inför nästsista provet som är imorgon! Bloggar när jag kommer hem, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0