140702

Hejsan! Har varit upptagen nästan hela dagen, har träffat Jonna, möte, träffat Rebecca & tränat, en toppen dag har det varit! Har även hunnit med att läsa och varit så förbannad på min laddare, den är helt paj och jag ska försöka leva med 75 % till fredag, good luck to me liksom. Annat som va bra då, träningen gick jättebra, det är så sjukt roligt att träna med andra trots att man inte ligger på samma nivå som dom. 
Kvällen spenderades i badet efter träningen, flera knäckemackor med ägg på med ett CSI avsnitt och nu sitter jag framför tv:n och ska alldelse strax lägga mig. 
No plans förutom träning på kvällen men för la hitta på nånting, kanske ska övningsköra med pappa med. 
Nu ska jag stänga av och sova, hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0