Teen Wolf

Teen Wolf har helt klart blivit en av mina favoritserier! Kollade färdigt på säsong 1 inatt & jag tyckte faktiskt inte om det så mycket i början (försökte ju kolla en gång tidigare) men det blev bara bättre och bättre. Det är jättespännande, mycket drama, kärlek men också jävligt roligt! Kan berätta mera sen när jag kommer ikapp, säsong 3 (eller 4???) börjar ju på MTV nu i veckan eller nästa men kommer förmodligen inte hinna dit, eller man vet ju aldrig. Men om ni tycker om varulvar (sexiga varulvar) så tycker jag att ni definitivt ska kolla, ge det en chans! Jag är helt beroende, alla dessa serier förstör min skolgång, haha jag är seriös! 
 
Ska nu börja kolla på första avsnittet av säsong 2 innan jag tar tag i plugget! Ha en bra dag, så bloggar jag senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0