stress

hej hej jag gillar svartvita bilder, jaaaaa. Jag har pluggat sen strax efter sju, dock bara matte då jag känner att jag behöver fokusera mest på det men har lite mer än hälften kvar att fixa & provet är imorgon .. gissa vem som kommer sitta upp under natten & plugga? Fast har dock glömt bort att anmäla mig så jag vet inte om jag ska göra det eller inte? Skit samma, bättre att ja pluggar på det så är det gjort sen ändå. Nog om det, vill även hinna med att ta ett bad, städa & sen mer Teen Wolf - det skulle göra min kväll lite bättre faktiskt .. 
 
Fredag imorgon, skola först & sen ska jag vara med Jonna, även träning på kvällen - känns lite mindre kul på en fredag kväll men jaja. Ett helt ointressant inlägg, hörs! PUSS 

Kommentarer
Postat av: Julia Hill

Så fin du är!

Svar: sv; åh du är fin, skulle kunna dö för ditt fina hår tjejen! Sån grym blogg har du!
byjjohannaa.blogg.se

2014-01-03 @ 00:01:24
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0