söndagen den 5 januari 2014

Godmorgon! Förlåt att jag inte bloggade mera igår men hade inte tid och sen orkade jag inte. Dagen med Anna var jättebra & jättemysigt! Vi pratade, lunchade & tog en tur till hem till mig för att sitta i seket i hallen. Senare åkte jag hem en snabbis innan jag cyklade till Jonna där jag blev bjuden på mat & sen så kollade vi på film! Träffade Joline en stund & sen åkte jag hem & somnade!
 
Har just nu precis fixat mig & ska snart åka till stationen för att ta mig till Linköping där jag ska kolla på innebandy. När jag kommer hem blir det kanske en PW med Jonnis, får se. Ska fixa lite småsaker innan jag åker, hörs ikväll! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0