nyårs löften

 Ta tag i skolan - jag har ärligt talat struntat och inte orkat med skolan men dags att ta tag i det nu. 
Ska inte äta godis förrän i sommar, minst - denna punkt kommer vara svår men jag ska klara det, vill verkligen klara mig utan det. 
Ta tag i träningen igen - skrivit den här punkten flera gånger men nytt år & nya möjligheter som man säger, bara att komma igång igen & köra!
Övningsköra - kanske är på tiden att jag tar tag i den punkten då jag har körkorttillstånd sen i somras. 
Bara leva livet - helt allvarligt, jag vill bara kunna leva & inte tänka på vad jag ska göra helt tiden som jag gör, träffa nya människor, göra spontana grejer & sånt. 
 
Sen lite småsaker som spara pengar, ta hand om mitt hår, umgås med dom som får mig att må bra osv. 
 
Lite sent att det kom upp idag istället för igår men var upptagen hela dagen typ. Berättar om min kväll i ett senare inlägg, hade det super iallafall & ett gott nytt år alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0