NYÅR 2O13

fin fin bild på mig & finaste Emelie! 
 
Måste säga att detta nyår slår alla & är en av de bästa festerna jag har varit på! Åkte som sagt vid tre & kom till Malmslätt efter fyra där vi bara umgicks ett tag innan jag, Emelie, Vickan & Johanna började fixa oss & killarna fixade sig + fixade lite med maten. Framåt sju åt vi & efter åtta började folket komma. Kände ju de flesta som var där & kände även igen en del, så det var super kul att få umgås med tjejerna man har träffat från östgöta & en del annat folk. Vart super lyckat, har nog inte pratat såhär mycket på ett tag & åhhh så kul det var! Mycket mys, dock inte mycket dans utan mer prat & spel, många var ensamma på tolvslaget men fick min nyårskyss som förra året av en tjejkompis - haha bättre än inget! Är så himla glad att jag fick fira in det nya året på ett riktigt bra sätt & även umgås med mina innebandykamrater! Kom inte i säng förrän fyra typ & vaknade innan elva. 
 
Tog en dejt på donken med Emelie innan vi tog tågena hem & sen dess har jag legat på sänge med Teen Wolf! Kommer fortsätta kvällen så & försöka inse att det är 2014 nu & inte 2013 .. Ska även se om någon tog lite bilder igår för jag hade inte min mobil på hela kvällen (Tack Tekla <3333) men ska försöka. Ska fortsätta kolla nu, eller nej ner till ICA först. HÖRS! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tekla

Hahah kommer inte ens ihåg att jag tog kort med din mobil ;) haha puss på dig hjärtat <333

Svar: Hahah det var faktiskt bara svarta bilder så du kan ha kommit emot bara ;) PUSSS på dig älskling <333333
byjjohannaa.blogg.se

2014-01-02 @ 00:53:33
URL: http://teklaekstrom.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0