laying in bed all day

godmorgon, detta är precis vad jag vill göra hela dagen & bara kolla på teen wolf, är så fruktansvärt trött! Pratade i 2 timmar med jonna i natt & kunde inte somna pga mitt illa mående, magvärk & kallsvettades, somnade inte förrän tre-fyra tror ja ... ingen "skola" för mig, blir på sportlovet istället att fixa det! Måste packa för jag ska hem till mamma igen & vara där tills nästa fredag, orkar dock inte gå upp från sängen. 
Jag saknar mina kompisar fruktansvärt mycket också, så himla jobbigt när dom bor en bit bort men ikväll får jag träffa bästa jonna igen, prata om nyår & ja allting! 
 
Får se om jag bloggar något mera idag, annars hörs vi imorgon! kram 

Kommentarer
Postat av: Molly

Sv: använder inte ögonbrynspenna, har någon ögonbrynsskugga från kicks som jag tycker är bra. Det blir verkligen naturligt och fint. Så det rekommenderar jag! :)

Svar: sv; åh aha, vet du vad den heter? :)
byjjohannaa.blogg.se

2014-01-03 @ 20:15:58
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0