Im sick of it

 Hejsan! Var hemma idag pga att jag fick feber tidigt imorse, jättekul verkligen .. har varit sjuk nog! Men det är borta nu, så skola blir det imorgon & har sovmorgon till tolv imorgon vilket är så himla skönt, 2 lektioner men slutar halv fyra .. Hatar fredagar när det gäller skolan men jaja. Imorgon kväll är det match & även på lördag, kommer vara helt slut. 
Under dagen har jag legat i sängen & kollat på teen wolf, så är i amerikansk takt vilket är både skönt och inte skönt, vad ska jag sysselsätta mig med nu? Får börja någon ny serie helt enkelt! Även druckit mycket te, ätit lite glass & även packat väskorna inför veckan hos pappa. Ska nu duscha & plocka lite innan sängen. Vi hörs imorgon, PUSSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0