I'm over it, it's done

Hejsan! Kom hem från pappa för en stund sen då jag kollade på innebandyn där! Förlust blev det men ett silver är inte dåligt ändå! Nu kollar jag på tjejernas final men hejar inte på nåt lag så får se hur länge jag kollar! Ska även plocka undan allt julpynt på rummet & sedan damma imorgon! Förresten när börjar ni skolan? Jag börjar på onsdag vilket är super skönt, hinner jag med de sakerna jag vill med imorgon! Ska även äta skapligt & sen är det träning, som jag har längtat! Dessa sjukdomar, är fortfarande förkyld men det skiter jag i & brukar bli bättre om jag tränar igen, konstigt jag vet. Nej men ska ta tag i saker & ting nu, bloggar senare! PH börjar ikväll igen med, har längtat! KRAM! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0