I want summer, parties, hangout with friends and just live my life

 
 jag längtar så galet mycket till sommaren, våren - ja värmen och solen. Tycker inte om att gå i en tjock jävla jacka, mössa, vantar & allt sånt, kunna gå med shorts, linnen som är öppna i ryggen & sola - det vill jag ha & jag kan inte vänta tills det kommer. Ska njuta så jävla mycket av sommaren, hela detta år ska bli annorlunda! Njuta av alla värme (förhoppningsvis), vara med familjen, framförallt mina kompisar, sommarjobba(pengar,pengar) & en massa massa annat. Men en massa annat ska hinnas innan det, jag har gått första året på gymnaiset då vilket är helt galet, fixat skolan & njutit av allting ändå. Under sommaren som är planerat är One Direction konsert, jag fyller 17, midsommar, jobba (förhoppningsvis), umgås med en massa kompisar, resa & en massa annat som inte är planerat än, åh vad jag längtar! Snälla sommar, kom nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Tekla

vad använder du för redigeringsprogram för att få ihop bilderna så där snyggt? Eller har du bara minskat ner bilderna och satt dom bredvid varandra??

Puss på dig

Svar: sv; helllo my friend! Använder picmonkey.com, helt gratis & lagligt! PUSS PÅ DIG FINASTE
byjjohannaa.blogg.se

2014-01-04 @ 15:41:00
URL: http://teklaekstrom.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0