I just want to move on and forget about it

 oldiiiiie

hejsan! Ber så mycket om ursäkt för dåligt bloggande under dagarna här, har haft plugg, träningar, matcher & en massa men nu är det helg, så himla skönt! Vann matchen i onsdag mot Mjölby (derby), ni förstår inte lyckan när vi vann och gjorde det avgörande målet när det var 26 sekunder kvar! Hade matteprov i torsdags som gick helt okej, gjorde inget mera den dagen än att träffa Jonna! Igår, skola där jag lyckades drämma i mitt knä & gick med lidat knä & skulle bara vara med på matchen på kvällen, vilket jag var & det blev lika. Somnade direkt när jag kom hem typ. 
 
Idag vaknade jag strax innan nio & började med frukosten! Har varit nere & handlat lite precis, tog en tur till biblioteket också! Nu har jag städat lite i lägenheten, kanske är dags att göra det på rummet med.. Resten av dagen blir det att ta det lugnt & kolla igen på serier & även läsa i min bok! Hörs, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0