hur har det gått än så länge

Hur har det gått än så länge? Tyvärr har det inte gått det bästa än så länge, börjat året lite halv sjuk & är sjuk än, vilket suger så jävla mycket. Men har ändå försökt att äta ordenligt (menar med småätandet och godiset), har har inte småätit alls så mycket egenligen, det blir mycket så i skolan när man tränar hela tiden typ men har tagit med mig något istället! Godiset, höll mig i lite mer än en vecka faktiskt och då smakade jag bara ett par bitar i helgen, det har varit extremt förut! Så det är jag stolt över, bara att fortsätta nu! När jag blir frisk så kommer jag tillbaka till träningen & jag längtar galet mycket! Denna förkylning & halsont får gärna komma bort, åhhhh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0