friday night

Hejsan! Mitt humör är lite bättre men jag mår inte så jättemycket bättre, hade nog lite feber igår men stod över träningen idag då förkylningen sitter i än också. Spenderade hela dagen på sängen hemma hos pappa faktiskt, tog endast ett bad & var ute med hundarna en snabbis. När jag kom hem till mamma så gick vi en sväng ner till affären så jag kunde handla lite grejer innan vi gick hem igen & jag bäddade ner mig i soffan med TW! 
 
Hjälpte även sen till med maten lite & började packa upp lite av kläderna, kom dock inte långt innan jag insåg att det var innebandy på tv, hejdå med den saken. Resten av kvällen vet jag inte vad som händer, det gamla vanliga säkert. Hörs sen, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0