Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta

1. Jag har 2 mellannamn, Viveca och Tyra. 
2. Jag har varit brunhårig 2 gånger men tröttnade snabbt och försökte få tillbaka till min vanliga färg. 
3. Jag blir väldigt brun lätt, vilket jag tycker är super! 
4. Jag tycker om basics färger på kläder, mycket svart,vitt & grått i min garderob. 
5. Jag är mer än nöjd över mitt val av gymansium. 
6. Jag har 4 hål, ett på ena & 3 på det andra. 
7. Jag har 2 bröder & 3 hundar. 
8. Jag spenderar nästan 9 timmar plus match varje vecka med innebandy, galet. 
9. Jag har ett ärr på sidan av min rygg där jag har haft en leverfläck.
10. Jag är ett skilsmässobarn, kortfattat mina föräldrar är separerade och snart skilda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0