ännu mer sjuk

hejsan, som rubriken säger så är jag ännu en gång sjuk, blir så trött på denna skit! Hela helgen var det innebandy, vann båda matcherna! Så jävla skönt & grymt! På söndagen åkte jag, pappa & Emil för att kolla på SSL match, kom hem ganska sent & la mig skapligt med en täpt näsa & halsont .. 
I går vilade jag från träningen i skolan men stod & sköt istället och pappa fixade även en tid till doktorn, har varit förkyld i en månad & till & från med halsen också men det var ingenting dock en veckas vila, får se hur det går. 
 
Idag är jag hemma då jag hade feber igår kväll, förkylningen är inte så jättebra heller men får se hur det är imorgon. Ska gå igenom alla läxor & det, försöka plugga lite med. Kollar just nu på Hannah Montana, bästa ju. Nae, ska kolla vidare, hörs senare! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0