6e Januari 2014

dagens frukot - turkiskt yoghurt, hallon & banan. bästa som finns!!

Hejsan! Lite segt med bloggandet men är så himla seg om kvällarna när jag kommer hem. Var ju som sagt i Linköping & kollade på innebandy igår, vinst för linköpingslaget! Kom hem vid fem & Jonna tvingade ut mig på en PW i spöregnet .. Kollade sedan på hockeyn såklart & tog ett bad sen för att värma upp mig då jag fortfarnade var frusen. Kollade på teen wolf resten av kvällen & sen lyssnade jag även på en podcast! 
 
Vaknade framåt tio tiden & satte igång datorn för att följa killarnas match uppe i Umeå & vann den matchen så dom är i SM-final nu, grymt Östergötland! Nu ska jag även byta om & sedan gå till farmor för lunch. Hörs sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0