19e Januari 2014

Hejsan! Hela helgen har gått så himla fort, vad har jag ens gjort? Efter skolan i fredags så åkte jag till Skänninge där jag blev hämtade & åkte hem till moster, handlade, lagade mat & kollade på film innan vi la oss. Igår var jag ju där hela dagen, hade kalas för henne eftersom hon fyller år idag, så kom hem sent i natt & somnade direkt. 
 
Vaknade strax efter nio & åt lite innan jag började städa, det är det enda jag har gjort typ idag & handlat mat! Men glad över att jag gjorde det, vi ska ju göra det varje söndag nu när vi är här hos mamma! Har precis tagit ett bad, tvättade inte dock håret då vi ska bleka slingor i det ikväll - ska bli riktigt skönt! 
 
Imorgon ska jag upp super tidigt för att jag ska få extra hjälp med matten, är la på tiden nu men bara att göra det & hoppas att jag snart får godkänt i det! Vi ska alldelse snart börja laga mat & sen fixa mitt hår, hörs sen! PUSS 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0