15e Januari 2014

 
 
Godmorgon! Är hemma idag också men jag mår mycket bättre idag än de andra dagarna vilket är super skönt! Vaknade först sju, somnade om till nio & då gick jag ner till stan för att köpa jordgubbskvarg som jag har börjat gilla, så himla gott! Sitter just nu och försöker fixa lite med engelskan som ska vara inne idag & även precis satt på The Last Song, var ett tag sen jag såg den så passar på nu! Efter lunch ska jag rå plugga på engelskan, det ska in idag så det måste fixas! Ikväll ska jag städa, duscha & lite, även ta mig upp en sväng till våran träning med. Skola tror ja att det blir imorgon, har missat nog så bara att ta tag i det med, helg snart ändå ju. Ska plugga & kolla på filmen nu, hörs senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0