skola imorgon

Hejsan! Nu är lovet & helgen slut, känns jättesurt & är inte alls sugen på skola imorgon, dessutom att jag börjar tidigare än de andra i min klass, livet som särelev i matte.. Har ingen innebandy direkt, utan ska ha teori efter matten & sen ska jag vara ledig resten av dagen då jag ska till doktorn & lite. De senaste dagarna har jag gjort någonting varje dag typ, träffade Jossan från torsdag till fredag, match på fredag kvällen vilket vi vann & igår kollade jag på innebandy på dagen & träffade även Rebecca för lite mellomys! 
 
Idag ringde klockan vid åtta för att duscha, äta frukost & vid tio åkte jag med tåget för att träffa Tekla för att kolla på H1 match! Gick på stan lite, åt på Subway innan jag kom hem med tre tåget & har gjort lite allt möjligt förutom att packa upp min väska ... kanske ska ta tag i det, blir så himla stökigt med. 
 
Åt för en stund sen, ska packa upp, duscha igen (hahaha) & sen försöka kolla på lite plugg till veckan, har historia prov & en engelska novell att fixa, vad jag vet nu iallafall. Ska försöka blogga, men det med att lova är inget bra .. Men vi hörs, PUSS! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0