i'm back

Hejsan! Tänkte ta en liten "comeback" eller vad man säger, mitt bloggsug börjar komma tillbaka. De senaste veckorna har bestått av skola, plugg och innebandy typ, lite tid att träffa kompisar & så. Denna vecka har jag haft praktik på min gamla förskola, riktigt trevligt och kul faktiskt. Även haft 3 matcher i veckan & vunnit alla, grymt! Träffade annars Joline igår kväll efter matchen & umgicks lite innan jag la mig tidigt för östgöta träning idag kl 10, gick väldigt bra faktiskt så det var kul! Resten av dagen har jag hunnit att äta, tagit ett varmt bad & kollat på en massa avsnitt av pll, som jag har börjat kolla om på, redan i slutet av säsong 2. Efter sex kom Jonna hit, åt för en stund sen & ligger nu i sängen med varsin datorn, hon sover här inatt & tidigt imorgon tar vi tåget till Linköping för lite shopping & fika, super mys! Hörs strax, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0