nighty nighty

hittade detta i Helsingborg, super sött & det var mitt lilla fodis för kvällen. 

Hejsan! Spenderade resten av dagen med att sitta vid tv:n och började kolla med läxorna, då jag ska till skolan på onsdag för att fixa lite saker som jag har missat. Har även hunnit med att bada och kollade på ett OTH avsnitt samt bakade scoens till kvällsmat. 
 
Fick besök av bästa Jonna framåt kvällen, blev mys med glass & en film, självklart snack med! Hon åkte hem precis & jag ska alldelse strax lägga mig & kolla på ett OTH avsnitt innan sängen. Imorgon blir det en tripp till Linköping med Jonna, måste hitta lite grejer till helgen & sen kolla på annat, självklart. 
Innan vi åker så ska plugg fixas & så, men vi hörs imorgon! KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0