långfredagen

Hejsan! Långfredag idag, tycker det inte är något speciellt med påsken så mycket men aa. Vaknade ganska skapligt idag, åt frukost & städade rummet innan jag fick håret fixat, lite lite ljusare iaf. Efter tre kom pappa & hämtade oss, så handlade & har packat upp alla saker, även pratat med Emelie i telefonen nyss! Ska alldelse strax äta & sen blir det bara att ta det lugnt, kolla på film tror jag vi pratade om och sen kanske träffa Joline en stund med! 
 
Har ni fått några påskägg än då? Jag fick mina idag, av mamma fick jag av då redan för att vi skulle till pappa, fick ett vanligt ägg med mitt favoritgodis i och av pappa fick jag mugg & lite sånt med ett ägg och en chokladkaka, visar bild senare sen! 
 
I hopp om att min förkylning ska bli bättre till imorgon ska jag dricka te i kväll, dricka vatten och använda nån mintgrej, imorgon drar jag till Jonna ganska skapligt för att fixa oss & sen är det årsfest som gäller! Ska äta nu, hörs senare! PUSS! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0