allt är så himla bra

Hejsan! Det var ett tag sen men har varit upptagen verkligen! Har haft skola främst såklart & har också varit iväg nere i Helsingborg på SM, vilket har varit så otroligt roligt & spännande, vilken resa det har varit! Har spelat innebandy, har kollat på innebandy, har skrattat, skrikt & varit så jävla glad, bästa gänget har det varit! Matcherna gick inte bra men för killarna gick det grymt bra, SM-GULD FAKTISKT! Enda nackdelen var att jag blev sjuk men som tur var det näst sista dagen. Åkte hem igår efter killarnas final, som dom vann som sagt & kom hem framåt elva efter en bussresa med musik & skratt! Somnade som en stock när jag la mig. 
 
Idag när jag vaknade så var jag inte så jättepigg, mådde inte så jättebra, min förkylning är inte bra alls och inte halsen heller. Som tur så är det lov & försöka bli frisk. Planerna är att bli frisk såklart, plugga, träffa Jonna & även handla inför årsfesten som är i helgen! 
 
Nu ska jag kolla på tv & kolla igenom läxor, bloggar senare. PUSSAR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0