2a April 2014

Hejsan! En bra dag har det faktiskt varit dock ganska så onödig för jag kunde göra allting hemma egenligen. Det var innebandy, idrott & historia, kom hem efter fyra, åt pannkakor & nu har jag precis bakat bröd åt mamma, så snäll jag är! Resten av tiden innan kvällsmat blir det lite plugg med små saker, kolla på OTH & ta det lugnt innan läggsdags. 
Känns som jag börjar sakta men säkert börjar komma ikapp med skolan igen, vilket känns jättebra & har tiden att plugga på lovet sen & även fixa av lite grejer där på lovet med. 
 
Om en vecka så bär det även av mot Helsingborg för SM med tjejerna och killarna och det ska bli så himla roligt & längtar något enormt! Så en packlista ska fixas, är så himla noga och organsierad med såna saker, allt måste med typ! Men mera om det senare i slutet av veckan & så. 
 
Imorgon har jag ett litet prov att klara & sen efteråt blir det kanske stan med Jonnis innan det är möte med laget, om en ny tränare & träningsschema & så. Men nu blev inlägget alldelse för långt, hörs! KRAMIS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0