1 April 2014

 
dagens frukost, det godaste som finns

Hejsan! Stannade hemma idag också, sov cirka 7-8 timmar vilket var super skönt! Dagen igår blev inte så mycket plugg på förmiddagen som jag hoppades men blev klart med det på kvällen & skickade in det. Kollade på en hel del OTH avsnitt, får börja om snart, började kolla i mitten av säsong 6 som är en av de bästa säsongerna. 
 
Idag, åt jag scones till frukost & tog en promenad med Rocky & satte mig vid tv:n & datorn, som jag har gjort sen dess med en paus med mat & en promenad till. Resten av tiden som jag planerat är att fixa plugg & sen ta det lugnt, skriva packlista & lite så. Bloggar senare, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0