SUNDAY

Hejsan! Lite smått tillbaka, har dock inte fått nån dator än från skolan. Jag har haft en toppen vecka i skolan, världens bästa klass. Tränade för första gången i torsdag på över en vecka med innebandy laget och i fredags umgicks jag med en kompis, skippade nollningen då det regnade en massa och åkte hem och sov istället. I lördags hade jag DM här i Boxholm, gick inte vidare men spelade jättebra! Spenderade sen kvällen med min saknade julle bulle. 
 
Idag har jag packat och åkt till pappa där jag spenderar hela veckan. Har träffat Jonna med, har hunnit att duscha & ska nu lösa lite vad som kommer hända imorgon bitti då vi har tester i skolan, snälla döda mig .. 
Mera om det imorgon, ska strax lägga mig -måste få tillräckligt med sömn. Så vi hörs imorgon :D 
btw, min kompis Lovisa har börjat på designen så den kommer upp i veckan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0