perfect

Hejsan! Försökte blogga igår men det funka inte från mobilen .. men iallafall, var hos Jonna igår kväll, lagade tacos & kollade på Maria Wern och tog oss en tur till Rebecca för lite prat & även lite kladdkaka. Träffade ett par gamla klasskamrater även igår, vilket var kul & sen tog Jonna & jag hem oss till henne för att titta färdigt på Maria Wern & åt lite BJ glass, vilket borde vara det godaste som finns. La oss framåt tolv men låg vakna till efter ett då vi pratade en massa, super mysigt!!
 
Idag vaknade vi båda framåt nio, åt frukost framför en Johan Falk film, standard typ för oss att kolla på. Började gå hemåt framåt tolv och har precis ätit & pratat i telefonen med Felicia. Lite planer inför veckan & så men nu måste jag faktiskt ta tag i pluggandet. Har matteprov, samhällsförhör, engelska, historia, svenska & det är alla ämnen vi har typ? Haha, så bara att börja för mig. Hörs sen, KRAM 

Kommentarer
Postat av: selina

åh älskar din header, vart har du redigerat den? :)

Svar: sv; åh tack så mycket, jag vet inte riktigt vart den är redigerad då min kompis fixade den, http://lovisaknutsson.blogg.se/ :)
du har en jättefin blogg! allt bra med dig? :D
byjjohannaa.blogg.se

2013-09-22 @ 16:08:43
URL: http://selinajensens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0