onsdag

 
Hejsan kompisar. Har varit upptagen och har inte känt mig för att blogga helt enkelt. Jag går i skolan hela dagarna & kommer hem sent, antingen är det träning eller plugg som gäller. Jag mår psykiskt helt okej, inte toppen men det är inget jag tänker ta upp på bloggen. Mötet i tisdags gick bra, mycket tårar men det var något jag var beredd på men hade turen att jag har så fina kompisar som gjorde det bättre!
 
Idag började dagen med innebandy i 2,5 timme med lite spel & även tester, så nu är alla tester klara - känns jättebra! Resten av lektionerna var bra & kom hem strax innan fyra. Har pluggat, kollat på grey's anatomy & äit. Nu är jag placerad framför idol med lite läxor, är alldelse färdg. Torsdag imorgon & en lång dag känner jag. Tur att jag har träning imorgon med bästa laget - vi hörs - PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0