måndag

Hejsan! Skolan gick ganska segt, hade som sagt ingen innebandy utan livskunskap och sen hade vi bara 2 lektioner till men slutade ändå vid halv fyra .. Kom hem vid fem, åt, kolla på grey's, åt igen & pluggade innan jag drog på träning med laget. Gick sådär men kan inte ha bra dagar jämnt, har en massa tankar på huvudet men nu är dom så gott som på plats om man säger så, har turen att ha en så bra tjejkompis som vet precis vad hon ska säga! 
 
Duschen och ätit har jag avklarat och kollat färdigt på avnsittet av grey´s (host, vad onormalt??!!) och ska nu lägga mig, somnade super sent igår. Imorgon tisdag, bara lektioner + ett möte igen & därefter åker jag med Emelie & Wickan hem, en väldigt bra tisdag ändå! Hörs, PUSS 

Kommentarer
Postat av: Tekla

har du redigerat ihop collagen själv ?? Grymt fint gjort :) Vad har du använt för redigerings program ? :)

Puss

Svar: sv; ojjjj, missade en fråga - uppsss .. Men använder picmonkey.com just nu & även picasa :D
PUSS PUSSSSSS
byjjohannaa.blogg.se

2013-09-26 @ 18:31:29
URL: http://teklaekstrom.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0