godmorgon / upptagen hela helgen

 
 
myste med denna pärla i morse .. 
 
Godmorgon! Min kväll igår bestod av innebandy tittande & stå i kiosken med Ellen - en välidgt bra fredag ändåäven om Boxholm förlorade. Kom hem vid tio, blev överdrivet glad på snapchat till mina friends & somnade efter tolv. 
Vaknade halv sju först men somnade om till åtta då jag tog mig upp & har precis kommit ut ur duschen typ. Ska packa väskan, byta om äta frukost & vid tio tar jag tåget till Mjölby för att träffa Anna, mysigt! Sen senare tar jag tåget till Motala & spenderar kvällen där. Hörs ikväll - PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vilken gullig bild :)

Svar: sv; haha eller hur :))
byjjohannaa.blogg.se

2013-09-28 @ 20:27:11
URL: http://ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0